Hembesök

Gjorde ett besök hem till mina föräldrar.
Och även hem till min bror som hade en räv åt Sally






Min storebror hade skjutit en räv så jag passade på att testa sally.

Gjorde ett söktest med sally, hon lyckades bra.
Jag Gömde den döda räven  i skogen,
sen hämtade jag sally.
Hon fick göra ett sök, självklart hittade hon räven =)

* Förtst blev det ståndskall " eller vad man ska kalla det"  på räven
* Sen några tjuvnyp på räven då o då
* Sen drog Sally även räven några meter.

Det hördes när hon hittat räven, då kom detta jag kallar ylandeskallet som hon har. =)
Detta var även en väldigt tung räv men hon lyckades dra räven en bit.
Detta tyckte sally var väldigt kul, det såg man på henne..
Så snart gäller även test  i riktigt gryt.
Det ska bli intressant o se hur hon reagerar i riktigt gryt med levande räv.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0